گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

این برایش سخت آسان بود و ساده بود
همچنان که می توانست او، اگر می خواست ....
«م.امید» جان ♥


به وبلاگ من خوش اومدین
من یه کنکوریم ، کنکور97

میدونم که قراره سخت باشه؛ ولی سخت، غیر ممکن نیست

این وبلاگ رو تا زمانی که جواب کنکور 97 بیاد نگه میدارم، شایدم بیشتر..
♥ممنون که تو این مدت همراهمین ♥

وشاید تقدیرش چنین بود که لحظاتی از عمرش را با تو همدل باشد... :)

پربیننده ترین مطالب
دریافت
حجم: 425 کیلوبایت

خب یکم از برنامه های آیندم بگم

هدف من برای دانشگاه رشته ی مهندسی مکانیک هست، و اینکه قصد دارم بعد از مقطع کارشناسی از ایران برم به دلایل مختلف که اینجا جای گفتنش نیست (شاید بعدا بنویسم دربارش)

دوست دارم برم آمریکا اونجا کسب و کار خودمو داشته باشم همون استارت آپ مرتبط با رشتم بعد گسترشش بدم و سهامش ارزشمند بشه و این داستانا😁😍😄

(این عکس هم عکس شهریه که قراره بعد از پی اچ دی 😁 دفتر شرکتم اونجا باشه)

برای همه اینا لازمه که اینجا توی یه دانشگاه خیلی معتبر کارشناسیمو بگیرم و مقاله ISI داشته باشم. تافل و جی ار ای هم که حله

به هر حال اولین قدم برای رسیدن به هدف اینه که یکی از دانشگاهای دولتی تهران قبول شم

امیدوارم...

  • ۹۶/۰۴/۳۱

نظرات (۱)

malome mibinmt refiiiiq💚💚💚
پاسخ:
mibinmt 💙💙💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی