گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

این برایش سخت آسان بود و ساده بود
همچنان که می توانست او، اگر می خواست ....
«م.امید» جان ♥


به وبلاگ من خوش اومدین
من یه کنکوریم ، کنکور97

میدونم که قراره سخت باشه؛ ولی سخت، غیر ممکن نیست

این وبلاگ رو تا زمانی که جواب کنکور 97 بیاد نگه میدارم، شایدم بیشتر..
♥ممنون که تو این مدت همراهمین ♥

وشاید تقدیرش چنین بود که لحظاتی از عمرش را با تو همدل باشد... :)

پربیننده ترین مطالب

همه اولش مثل من تنبلن یا نه؟

اصن حس درس نمیاااااد

امروز از ساعت 12 ظهر میخواستم شروع کنم آخر ساعت 6 شروع کردم یکم دیفرانسیل خوندم و تست هاشم موند

من هدف دارم انگیزه دارم فقط اراده ندارم :(

باید ساعت مطالعم خیلی زیاد بشه الان افتضاحه

باید بشه بایـــــــــــــــــــــــــد


  • ۹۶/۰۴/۲۷

نظرات (۴)

بـــــــــــــــابد ... :)
پاسخ:
:]
refiiiiq mnm avlsh taze badtr az to bodmm  taze mn az mhr injuri budm to k zudtr shuru krdi motmaenm b zudi ra miofti refiqqq
پاسخ:
خداکنه، مرسی ♥
  • مرضیه علیزاده
  • نباید به "حس درست" رو بدی! منتظر نباش بیاد، به زور بیارش!
    اراده یعنی همین :)
    موفق باشی.
    پاسخ:
    به زور بیارمش! خوبه ^_^ 
    سعی میکنم
    مرسی ♥
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    دوست داشتین می تونیم با هم یه برنامه هدفمند و معتدل بریزیم که شما رو به هدفتون برسونه
    نگران نباشید
    رایگانه البته
    پاسخ:
    مچکر ^_^
    من برنامه مینویسم متعادلم هست یعنی سنگین نیست ولی مشکل تنبلی خود منه :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی