گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

این برایش سخت آسان بود و ساده بود
همچنان که می توانست او، اگر می خواست ....
«م.امید» جان ♥


به وبلاگ من خوش اومدین
من یه کنکوریم ، کنکور97

میدونم که قراره سخت باشه؛ ولی سخت، غیر ممکن نیست

این وبلاگ رو تا زمانی که جواب کنکور 97 بیاد نگه میدارم، شایدم بیشتر..
♥ممنون که تو این مدت همراهمین ♥

وشاید تقدیرش چنین بود که لحظاتی از عمرش را با تو همدل باشد... :)

پربیننده ترین مطالب

فردا، کنکور96

فردا بچه ها کنکور دارن و من انگار حالم یه جوریه

یعنی سال دیگه این موقع من چه وضعیتی دارم؟ از خودم راضیم یا نه؟

فقط امیدوارم اون موقع نگم کاش بیشتر تلاش میکردم...


میخوام فردا روز خوبی باشه زودتر بیدار میشم و شروع میکنم

میدونید که  ▼ آدم به اون چیزی که براش تلاش میکنه میرسه نه اون چیزی که آرزو میکنه ▼

  • ۹۶/۰۴/۱۴

نظرات (۱)

malome  k nmigi motmaenm hame tlashto mikoni
پاسخ:
تو که منو میشناسی دیگه چرا اینو میگی؟ :/  امااان از تنبلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی