گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

این برایش سخت آسان بود و ساده بود
همچنان که می توانست او، اگر می خواست ....
«م.امید» جان ♥


به وبلاگ من خوش اومدین
من یه کنکوریم ، کنکور97

میدونم که قراره سخت باشه؛ ولی سخت، غیر ممکن نیست

این وبلاگ رو تا زمانی که جواب کنکور 97 بیاد نگه میدارم، شایدم بیشتر..
♥ممنون که تو این مدت همراهمین ♥

وشاید تقدیرش چنین بود که لحظاتی از عمرش را با تو همدل باشد... :)

پربیننده ترین مطالب

مهر ماه

مهر داره تموم میشه منم هنوز خیلی درس نمیخونم، تقریبا روزی 5 ساعت

همه میگن تو که تهران میخوای قبول شی، تو که تواناییشو داری چرا درس نمیخونی؟ این سوالیه که خودمم جوابشو نمیدونم :/

اخه من که روزی 4-5 ساعت درس میخونم با همکلاسیم که روزای تعطیل 12 ساعت و بقیه روزا 7 ساعت درس میخونه ترازمون تو کانون یکیه :/ تازه معدل نهایی من از اونم بیشتره :| خو چه دردیه -_-

به هر حال دارم سعی میکنم بیشتر بشه -_-

فیزیک که خودم تنهایی میخونم بدون استاد و کلاس، خوب پیش میره فکر کنم به خاطر علاقه ی زیادمه به فیزیک

برعکس شیمی :((((( داغووووون نمیدونم چیکارش کنم اینو :(

  • ۹۶/۰۷/۲۷

نظرات (۱)

chun to bahushi ona khengn:/taajub ndre
onm doros mishe

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی