گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

قاصد روزان ابری ،داروگ، کی می رسد باران؟

گاه نوشت یه کنکوری 97 :)

این برایش سخت آسان بود و ساده بود
همچنان که می توانست او، اگر می خواست ....
«م.امید» جان ♥


به وبلاگ من خوش اومدین
من یه کنکوریم ، کنکور97

میدونم که قراره سخت باشه؛ ولی سخت، غیر ممکن نیست

این وبلاگ رو تا زمانی که جواب کنکور 97 بیاد نگه میدارم، شایدم بیشتر..
♥ممنون که تو این مدت همراهمین ♥

وشاید تقدیرش چنین بود که لحظاتی از عمرش را با تو همدل باشد... :)

پربیننده ترین مطالب

باور کنید هیچکس اندازه من از درس بدش نمیاد ولی چه کنیم که هدف داریم -_-

میخوام یکمی این درس خوندنو کتابا رو برای خودم اینترستینگ کنم

کاش شیراز بودم میرفتم ذهن زیبا یه عالمه لوازم تحریر و استیکر و همه چیـــــز میگرفتم همه کتابارو رنگی رنگی میکردم شاید یکم به طرفشون جذب بشم *__*

حالا شاید اینجا هم چیزی پیدا کنم، یه فکرایی دارم امیدوارم موثر بااااشه ^_^

  • ۹۶/۰۴/۲۸

نظرات (۱)

az on fkra balam dar balatrin.........:DD
پاسخ:
حواست به سقف باشه 😂😁💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی